دانلودها

  • ۰
  • ۰
تاریخچه پژوهش گردشگری پژوهش بازاریابی گردشگری: گذشته، حال و آینده Tourism marketing research Past, present and future چکیده: در این مقاله شبکه دانشی از بازاریابی گردشگری ایجاد شده است و از آن به عنوان چارچوب بررسی استفاده شد. این شبکه نشان می دهد که تحقیقات بازاریابی گردشگری موجود در درجه اول روی چگونگی خدمات وعده داده شده و ایجاد شده و عمل به آنها تمرکز می کنند و عمدتا چارچوبی برای بهبود تصمیم گیری های مدیریتی و یا بینشی در مورد ارتباط بین ساختارها تولید می کنند. اصول استراتژیک که توسط درک ا ...
  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • پرهام جوادپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی