دانلودها

  • ۰
  • ۰
      §هدف گذاری مشتریان برای بازاریابی مستقیم. §مثال: •یک شرکت با بیش از 100000 مشتری •یک کاتالوگ با هزینه سنگین چاپ و توزیع •لزوم ارسال انتخابی کاتالوگ (نه برای همه) •دسته بندی: با توجه به سوابق ارسال کاتالوگها و پاسخ مشتریان، چه افرادی احتمالا در گروه ”علاقه مند به محصول معرفی شده“ قرار می گیرند؟ •کاهش هزینه ها §دسته بندی متقاضیان وام و اعتبار به عنوان کم خطر، متوسط و پرخطر. §تشخیص مدعیان حق بیمه که دریافت حق بیمه ...
  • ۹۹/۰۴/۱۹
  • پرهام جوادپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی